bloppisjosse

Säljes: Converse, Jeansklänning, högklackat, Calvin Klein

Publicerad 2011-04-30 11:49:00 i Allmänt



Intresserad av något? Skriv en kommentar. Lämna gärna din mailadress (bara jag som kan se den) så kontaktar jag dig. Annars kan du maila mig på: [email protected]




Du kan variera dessa skor bäst du vill, då man kan snöra dom runt sitt ben efter egen smak och så att den passar din outfit bäst :)

150 kronor vill jag ha, och i det priset ingår frakt! SÅLDA!!!






Säljer nu mina Converse som vore i perfekt skick om det inte vore för att mina pojkväns idiotiska hund har bitit lite på ena skons conversemärke (se bild) Men i övrigt i superskick och 100% brukliga.

300 kronor, och då ingår frakten i det priset!

Men ja.. Kan du förbise det lilla bitmärket så är detta din chans att köpa hem ett par ovanliga converse som man inte ser ofta!
De är storlek 36, 5 (UK: 4)

SÅLDA



JEANSKLÄNNING storlek XS, passar även S.

Jag brukar ha XS/S och den passar mig. Där är lite stretch i materialet. Helt felfri, endast använd 1 gång. Mycket fin klänning till sommaren.

180 kronor, och då ingår frakten i priset!!

SÅLD!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela